جستجو کردن

خرید برنج قهوه ای تبریز + قیمت عالی با کیفیت تضمینی

برنج قهوه ای تبریز یکی از مواد غذایی بوده که به خاطر پخت و خاصیتهایی که داشته در زندگی ما ایرانیان جایگاه خاصی دارد.

برنج قهوه ای تبریز

برنج قهوه ای تبریز

در نواحی مختلف ایران برنج قهوه ای در حال کاشت است که یکی از بزرگترین تامین کنندگان این برنج تبریز است.

با توجه به اینکه برنج قهوه ای سرشار از مواد مغذی، ویتامین، مواد معدنی و غیره بوده می توان آن را غذای کاملی به شمار آورد.

برای افرادی که مصرف انواع مواد غذایی سبوس دار را جایگزین کرده اند این محصول که سرشار از سبوس بوده انتخاب بسیار خوبی است.

افرادی دیابتی و آنهایی که معرض ابتلا به این بیماری هستند و به دلیل داشتن این بیماری از مصرف برنج سفید خودداری کرده اند می توانند با مصرف برنج قهوه ای خطر بالا رفتن قند را کاهش دهند.

مشخصات برنج قهوه ای تبریز

مشخصات برنج قهوه ای تبریز

انواع برنج قهوه ای که یکی از پرفروش ترین غلات به شمار می رود دارای رنگ قهوه ای بوده که رقمهای نیم دانه و کامل آن در بازار موجود است.

دانه های این برنج حالت کشیده و باریک دارد اما اندازه دانه های آن خیلی بلند نیست و در حد متوسط قرار دارد.

برخلاف برنج سفید که بسیاری از افراد پس از خوردن آن به یبوست مبتلا می شوند این نوع برنج غنی از فیبر بوده و به همین دلیل سریع هضم شدن غذا و درمان یبوست را در پی دارد.

مدت زمانی که می توان برنج قهوه ای را نگهداری کرد بسیار بیشتر از برنج سفید بوده و بهترین و مناسب ترین نوع بسته بندی آن نخی و یا پلاستیکی می باشد.

خرید برنج قهوه ای تبریز

خرید برنج قهوه ای تبریز

در صورتی که می خواهید برای خرید برنج قهوه ای تبریز اقدام کنید باید حساسیت بالایی را به خرج دهید چون در بازار فروش این نوع برنج ارگانیک علاوه بر محصولات اصلی رقمهای غیر اصل آن نیز موجود است.

در برخی از انواع بسته بندی برنج قهوه ای دانه های شکسته نیز موجود بوده که به هنگام خرید از وجود این دانه ها و همچنین حجمی که درون هر بسته موجود بوده اطلاعات دقیقی بدست آورید.

نفوذ هوا به درون بسته بندی موجب تسریع خراب شدن برنج قهوه ای می شود پس از این مسئله که درون بسته محلی برای ورود هوا وجود نداشته مطمئن شوید.

روش ارسال برنج قهوه ای و همچنین وزن هر کدام از بسته بندیها را نیز بررسی کنید.

قیمت برنج قهوه ای تبریز + خرید و فروش

قیمت برنج قهوه ای تبریز + خرید و فروش میزان قیمت برنج قهوه ای تبریز برای افرادی که می خواهند این محصول را تهیه نمایند دغدغه اساسی و مهم به شمار می رود.

با توجه به محل کشت برنج قهوه ای در تبریز و نوع بذر، میزان کیفیت برنج و همچنین روش تهیه آن این محصول با قیمتهای مختلفی با فروش می رسد.

می توان بسته بندیهای پنج کیلوگرمی از این نوع برنج را با نرخهایی میان 300/000 تا 600/000 تهیه کرد.

اگر می خواهید با قیمتهای مناسب تری اقدام به تهیه این برنج کنید یکی از روشهای ساده و در عین حال مطمئن استفاده از سایت ما است.

با تماس با شماره های سایت علاوه بر اینکه می توانید اطلاعات کافی در خصوص این برنج طبیعی بدست آورید بلکه سفارش خود را نیز ثبت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *