جستجو کردن

معرفی برنج عنبر بو خوشپخت + بهترین قیمت خرید

برنج عنبر بو خوشپخت، یکی از معطرترین و مرغوب ترین انواع برنج های ایرانی معروف است که از خواص و ارزش غذایی بالایی برخوردار می باشد.

برنج عنبر بو خوشپخت

برنج عنبر بو خوشپخت

برنج عنبر بو خوشپخت، از انواع برنج های شناخته شده است که نام و آوازه ای درخشان دارد و به عنوان یکی از بهترین غلات در سفره مردم ایران قرار گرفته است.

این نوع برنج غنی از انواع ویتامین، پروتئین و خاصیت آنتی اکسیدانی فراوانی دارد که توانسته علاوه بر ارزش غذایی از ارزش درمانی زیادی برای سلامت بدن برخوردار باشد.

امروزه کشور ایران، به دلیل شرایط جوی خاص، شرایط منطقه ای مناسب و نیز وجود کودهای آلی مرغوب در امر کشاورزی توانسته از اهمیت زیادی برخوردار باشد.

همچنین زمین های زراعی مناسب کشت برنج، خاک و دمای عالی باعث شده از میزان تولیدات با حجم بالا برخوردار باشد که علاوه بر نیاز بازارهای داخلی سبب تامین نیاز بازارهای خارجی گردیده است.

مشخصات برنج عنبر بو خوشپخت

مشخصات برنج عنبر بو خوشپخت

در واقع از مشخصات و ویژگی های برنج اعلاء عنبر بو‌ خوشپخت، می توان به عطر و بوی خاص آن اشاره کرد که از طبع گرم برخوردار بوده و با میزان فیبر زیاد باعث از بین بردن نفخ شکم می شود.

برنج عنبر بو، پختی عالی و بوی دلچسبی دارد که باعث افزایش اشتها می شود و امروزه مشتریان زیادی را در بر گرفته است.

این برنج برای افراد دیابتی بسیار مناسب است این محصول به صورت ارگانیک کشت می شود و قیمت کمتری نسبت به برنج های دیگر دارد.

از مشخصات ظاهری این برنج می توان به گرد توپر و دانه کوتاه بودن آن اشاره کرد و به شکل نیم دانه و تمام دانه در بازار وجود دارد.

این نوع برنج در دسته برنج های مرغوب با کیفیت عالی قرار گرفته که با بسته بندی های متنوع به طور کاملا استاندارد و بهداشتی مشتریان زیادی را در بر گرفته است.

خرید برنج عنبر بو خوشپخت

خرید برنج عنبر بو خوشپخت

به هنگام خرید برنج عنبر بو خوشپخت، به نکاتی که در ادامه مطرح می شود توجه کنید تا بتوانید محصولی مرغوب و به صرفه خریداری کنید.

هرگاه خواستید این نوع برنج را خریداری کنید به برند معتبر و نشان استاندارد آن توجه کنید.

خرید محصول را با توجه به اندازه دانه ها که کاملا سالم، یکدست و فاقد شکستگی باشد انجام دهید.

زمان خرید محصول به شکل و فرم ظاهری دانه های برنج که کوتاه قد و شکم پر هستند دقت کنید.

به نوع بسته بندی محصول زمان خرید توجه کنید که بسته بندی کاملا پلمپ باشد.

خرید برنج را از مراکز معتبر و دارای فروشنده مطمئن انجام دهید.

قیمت برنج عنبر بو خوشپخت + خرید و فروش

قیمت برنج عنبر بو خوشپخت + خرید و فروش

قیمت برنج عنبر بو خوشپخت، با توجه به افزایش هزینه های تولید متفاوت می باشد.

همچنین فاکتورهای دیگری مانند: کیفیت، نوع برنج، اندازه دانه های برنج، شرکت تولید کننده محصول، هزینه های باربری، حذف واسطه ها، نوع کشت (اول یا دوم) و غیره نقش موثری بر تعیین قیمت محصول دارند.

لذا بازه قیمتی هر کیلو برنج تازه و مرغوب عنبر بو‌ خوشپخت بین 69،800 الی 105000 تومان متغیر می باشد.

از آنجا که نوسانات ارزی بر قیمت محصول بسیار تاثیر گذار می باشد شما خریداران محترم می توانید با مراجعه مستقیم و غیر حضوری به سایت ما این محصول را به صورت کلی و عمده از سایت ما سفارش دهید.

همکاران و مشاوران ما در این حوزه شما را با راهنمایی های ارزنده خود به محصولی عالی و به صرفه و خریدی لذت بخش هدایت می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *