جستجو کردن

لیست قیمت برنج عنبربو در کرج 1402

قیمت برنج عنبربو در کرج بسیار مناسب می‌باشد، این محصول به صورت بسته‌ بندی‌های مختلف عرضه می‌گردد تا بسته به نیاز مشتری خریداری شود.

برنج عنبربو در کرج

برنج عنبربو در کرج

برنج عنبربو در کرج به راحتی در دسترس همه قرار دارد و جزو بهترین و مرغوب‌ترین نوع برنج‌های تولید شده ایران می باشد.

این برنج بسیار خوش عطر و بو و با کیفیت است و جز برنج های بسیار خوش پخت ایرانی است که طرفداران زیادی طی چند سال گذشته پیدا کرده است.

طی چند سال گذشته این برنج به تولید انبوه رسیده و در گذشته بیشتر به صورت محلی تولید و چندان به بازار مصرف عرضه نمی‌شود.

اما به خاطر خوش طعم بودن و خوش پخت بودن این محصول خیلی سریع توانست در سفره‌های ایرانی جا باز کرده و جز پرفروش‌ترین و پرمصرف‌ترین نوع برنج‌های ایرانی شود.

مشخصات برنج عنبربو در کرج

مشخصات برنج عنبربو در کرج

مشخصات برنج عنبربو را ذکر می‌کنیم تا بهتر این محصول رو بشناسید، این برنج‌ها دانه‌های بسیار کوچک و تپلی دارد اما در حین اینکه برنج پخته و دم می‌کشد دانه‌ها کشیده و قد بلند می‌شود.

این برنج بسیار خوش عطر و بو و خوش خوراک است، در کنار انواع مختلف کباب‌ها و خورشت‌ها می‌توانید آن را استفاده کنید.

عطر و بوی آن بی‌نظیر است و کیفیت آن مانند برنج‌های ممتاز ایرانی می‌باشد که می‌توانید از آن در مجالس هم استفاده کنید.

در بسته‌ بندی‌های مختلف عرضه می‌ شود، همچنین بسیار مقوی است و فیبر فراوانی دارد.

کلسیم آن بسیار زیاد است و می‌تواند کلسیم مورد نیاز بدن را تامین کند، بهتر است از مصرف این برنج غافل نشوید چون در عین کیفیت قیمت مناسبی دارد.

خرید برنج عنبربو در کرج

خرید برنج عنبربو در کرج

برای خرید برنج عنبر بو در کرج باید حتماً این محصول را از مراکز معتبر خریداری کنید و یا اینکه یک برند شناخته شده را در نظر بگیرید و برنج عنبر بو را از یک برند مطمئن تهیه نمایید.

برنج باید در یک بسته نایلونی قرار بگیرد، تاریخ تولید و انقضا بر روی آن درج شده باشد و اینکه برنج‌ها یکدست و یک اندازه باشد، از خرید برنج‌هایی که بی نام و نشان هستند جدا خودداری کنید

بعد از خرید بهتر است این محصول را در یک محیط خشک و خنک نگهداری کنید تا ماندگاری آن افزایش پیدا کند و اینکه حشره و شپشک به این برنج‌ها سرایت نکند.

قیمت برنج عنبربو در کرج + خرید و فروش

قیمت برنج عنبربو در کرج + خرید و فروش قیمت برنج عنبر بو در کرج بسیار مناسب است، این برنج در بازار با قیمت‌های مختلفی عرضه می‌شود و نوسانات بازار هم بر قیمت این محصول تاثیرگذار است.

معمولاً یک کیسه ۵ کیلویی از این برنج در بازار قیمتی حدود 300 تا 500 هزار تومان دارد این برنج‌ها به خاطر محبوب بودن طرفداران زیادی دارد و به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتماً یک بار شده از این برنج‌ استفاده نمایید.

اگر تمایل به خرید برنج عنبربو به صورت مجازی دارید از طریق سایتمان به شما پیشنهاد می‌کنیم این برنج را تهیه کنید.

قیمت برنج بسیار مناسب است بدون واسطه در اختیار مصرف کننده قرار می‌گیرد کافیست با سایت فروش در ارتباط بوده و این محصول را تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *