جستجو کردن

خرید برنج دودی گیلان + قیمت عالی با کیفیت تضمینی

برنج دودی گیلان با توجه به کیفیت و بوی بسیار خوب آن جزء بهترین برنجهای دودی شمال محسوب شده و طرفداران زیادی را جذب کرده است.

برنج دودی گیلان

برنج دودی گیلان

برنج دودی گیلان، در واقع همان برنج ساده است که با عطر و بوی خاص سبب جذب مشتریان زیادی شده است.

این رقم از برنج شمال کشور، به دو روش سنتی و صنعتی دودی شده که در روش صنعتی با استفاده از دستگاه ‌های پیشرفته این عمل انجام می شود.

ولی در روش سنتی با آتش زدن هیزمها دود آنها را به سمت کیسه‌ های برنج فرستاده و باعث می شوند تا برنج عطر دود به خود بگیرد.

با این وجود از نمونه برنج ایران از ویژگی ها و خواص بی شماری برخوردار بوده و باعث شده با وجود ارزش غذایی و درمانی فراوان برای سلامت بدن بسیار حائز اهمیت باشد.

مشخصات برنج دودی گیلان

مشخصات برنج دودی گیلان

از مشخصات برنج دودی گیلان به کربوهیدرات موجود در آن که باعث تامین انرژی بدن در طی روز شده می ‌توان اشاره کرد.

برنج دودی مقدار کمی گلیسم دارد و این یک نکته بسیار مثبت برای افراد مبتلا به دیابت بوده که با خیال راحت می‌ توانند از این برنج استفاده کنند.

عطر و طعم و بوی فوق العاده این برنج باعث افزایش اشتها شده و افرادی که دچار کمبود وزن هستند می‌ توانند برنج دودی را در برنامه غذایی خود جای دهند.

همچنین این برنج دارای پروتئین، کربوهیدرات، فیبر، ویتامین و غیره است که برای درمان بسیاری از بیماریها مانند: پوست و مو، سرطان، کنترل فشار خون، گوارشی و غیره مفید است.

خرید برنج دودی گیلان

خرید برنج دودی گیلان

موقع خرید برنج دودی گیلان سعی کنید از مراکز معتبر آن را تهیه کرده تا مطمئن شوید که به روش کاملاً بهداشتی برنجها دود داده شده‌ اند.

از آنجایی که این برنج مانند دیگر برنجها در کیسه ‌هایی با وزنهای متفاوت عرضه شده در زمان خرید به اندازه ای که لازم دارید از آن تهیه نمایید.

هزینه ‌های مختلفی برای این نوع برنج وجود داشته که با بررسی هزینه‌ ها قبل از خرید می ‌توانید خریدی بهتر و به صرفه داشته باشید.

علامت استاندارد و شماره‌ های ثبت بهداشت روی گونیهای برنج بیانگر کیفیت محصول است پس به این نکته دقت کافی کنید.

در حال حاضر برنج دودی با برندها و نامهای مختلفی به دست مشتریان رسیده که هر کدام کیفیتهای متغیری را ارائه می دهند.

قیمت برنج دودی گیلان + خرید و فروش

قیمت برنج دودی گیلان + خرید و فروش

قیمت برنج دودی گیلان با توجه به روش تهیه سنتی یا صنعتی آن متفاوت می ‌باشد و این برنج به دلیل اینکه تولید بالایی داشته دارای هزینه مناسبی است.

عوامل بسیاری بر هزینه برنج تاثیرگذار است که یکی از این عوامل نرخ ارز و دلار بوده و با افزایش نرخ ارز هزینه برنج هم افزایش یافته است.

این برنج با هزینه ‌های متفاوتی به فروش رسیده که به طور میانگین به ازای هر کیسه ۱۰ کیلویی هزینه ای معادل ۱،۰۰۰،۰۰۰ تا ۱،۷۰۰،۰۰۰ تومان می باشد.

همکاران ما آماده پاسخگویی به شما مشتریان محترم می ‌باشند تا بتوانید خرید خود را به راحتی انجام دهید‌.

در صورت تهیه این محصول با شماره ‌های موجود در سایت تماس بگیرید تا سفارش شما هرچه زودتر ثبت شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *