جستجو کردن

خرید انواع برنج نیم دانه با بهترین قیمت

یکی از پرمصرف‌ترین نوع برنج در ایران برنج نیم دانه می‌باشد این برنج از الک شدن برنج‌های معمولی به دست می‌آید و مصرف بالایی دارد.

برنج نیم دانه

برنج نیم دانه

برنج نیم دانه یکی از مهم‌ترین برنج‌هایی است که در ایران مصرف بالایی دارد، این برنج از نظر شکل ظاهری متفاوت از برنج‌های معمولی است اما طعم و مزه خاص و ویژگی آنها یکی می‌باشد.

این محصول طی فرایند پوست‌گیری دچار شکستگی و ضربه می‌ شود و زمانی که برنج را الک می‌کنند اضافه برنج‌های شکسته از الک خارج می‌شوند و به عنوان برنج نیم دانه به بازار عرضه می‌گردد.

این برنج از لحاظ عطر، طعم و کیفیت مانند برنج‌های معمولی است و فقط شکل ظاهر آن به خاطر شکستگی و دو نیم شدن متفاوت است.

برنج نیم دانه مصرف متفاوتی دارد که در ادامه برایتان ذکر می‌کنیم تا بهتر با آن آشنا شوید.

مشخصات برنج نیم دانه

مشخصات برنج نیم دانه

مشخصات برنج نیم دانه را ذکر می‌کنیم تا بهتر این محصول را بشناسید، این برنج‌ها در بازار در بسته‌ بندی‌های مختلفی عرضه می‌شود.

همچنین به صورت فله‌ای هم می‌توانید این محصول را خریداری کنید اما اگر به دنبال یک برنج مرغوب هستید بهتر است آن را بسته‌ بندی شده تهیه نمایید.

همانطور که گفتیم برنج‌ها از الک شدن برنج‌های معمولی تهیه می‌شود که به عنوان برنج نیم دانه یا شکسته شناخته شده است.

معمولاً در پخت انواع پلو، آش و شله زرد یا حتی تهیه آرد برنج از آن استفاده می‌کنند.

عطر و بوی این برنج‌ها بسیار عالی و فوق العاده می‌باشد و قیمت آن هم نسبت به برنج معمولی پایین‌تر است.

به شما توصیه می‌کنیم که اگر علاقمند به خرید برنج ایرانی هستید حتماً برنج نیم دانه را امتحان کنید.

خرید برنج نیم دانه

خرید برنج نیم دانه

برای خرید برنج نیم دانه بهتر است این محصول را از یک مرکز معتبر که در زمینه فروش بهترین برنج‌های ایرانی فعالیت دارد تهیه نمایید.

می توانید از یک برند شناخته شده برنج را به صورت بسته‌بندی شده تهیه کنید، تا هم به طعم، مزه، کیفیت و اصل بودن آن اطمینان داشته باشید.

این برنج باید حتماً تمیز و پاک شده باشد چرا که اگر برنج کثیف و آشغال یا سنگ در آن مشاهده شود پاک کردن آن بسیار سخت خواهد بود و از کیفیت خوبی برخوردار نیست.

در بسته‌بندی مناسب باید عرضه گردد تا رطوبت به برنج نرسد و کیفیت برنج پایین نیاید، حتماً دارای تاریخ تولید و انقضا بوده و همچنین نوع برنج نیم دانه بر روی آن ذکر شده باشد چرا که برنج‌های ایرانی انواع مختلفی دارد و نیم دانه آن هم باید با نام و نشان به بازار عرضه شود.

قیمت برنج نیم دانه + خرید و فروش

قیمت برنج نیم دانه + خرید و فروش قیمت برنج نیم دانه در بازار متغیر است هر چقدر کیفیت برنج نیم دانه مرغوب‌تر باشد قیمت آن بالاتر خواهد بود و به خاطر تنوع برنج‌های ایرانی قیمت‌های مختلفی بر روی این محصول گذاشته می‌شود.

اما معمولاً هر بسته یک کیلوگرمی از برنج نیم دانه قیمتی معادل ۴۰ تا ۸۰ هزار تومان دارد و شما می‌توانید بر اساس این قیمت برنج را خریداری کنید.

به این نکته توجه داشته باشید که قیمت برنج صدری با قیمت برنج نیم دانه متفاوت است چرا که از نظر عطر، بو و شکل ظاهری با یکدیگر فرق دارند.

اگر تمایل به خرید برنج نیم دانه مرغوب و ایرانی دارید، خرید به صورت اینترنتی در فضای مجازی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

کافیست با شماره تماس‌هایی که در اختیارتان قرار می‌دهیم تماس گرفته و سفارش محصول را ثبت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *