جستجو کردن

قیمت خرید برنج طارم امیری + عکس

در حال حاضر برنج طارم امیری، از انواع برنج های ایرانی فوق العاده مرغوب است که با وجود دانه های باریک و بلند باعث جذب مشتریان زیادی شده است.

برنج طارم امیری

برنج طارم امیری

به طور کلی برنج طارم امیری، از بافت و طعم عالی برخوردار بوده که از آن، جهت پخت انواع سوپ، پلو و غیره استفاده های زیادی می شود.

این محصول پرمصرف دارای جنبه تجاری بالا بوده به طوری که بسیاری از کشاورزان با تجارت و صادر کردن این محصول به کشورهای خارجی از سودآوری زیادی برخوردار بوده لذا این امر سبب رونق اقتصادی کشور شده است.

سالانه میزان حجم بالایی از این نوع برنج ایرانی به کشورهای دیگر صادر می گردد که صادرات آن مطابق با استانداردهای روز دنیا با کیفیت بالا انجام می شود.

لازم به ذکر است دانه های این گونه برنج به رنگ سفید و از طعم بی نظیر برخوردار است که با خواص و مزایای زیادی که دارد می توان آن را برای مدت طولانی نگهداری و مورد مصرف قرار داد.

مشخصات برنج طارم امیری

مشخصات برنج طارم امیری

از مشخصات بارز برنج طارم امیری، می توان به منطقه و محل کشت آن اشاره کرد که در استان گیلان با میزان حجم بالایی تولید و در بازار عرضه می شود.

همچنین طعم فوق العاده بی نظیر، کیفیت عالی، بافت، دانه های باریک و بلند از دیگر ویژگی های خاص آن محسوب می شود که بسیار پرطرفدار است.

این نوع برنج ایرانی محبوبیت زیادی بین طرفداران خاص خود دارد و با خواص غذای و درمانی فراوان برای سلامت بدن بسیار مفید است زیرا سرشار از پروتئین، ویتامین B و مواد معدنی مغذی می باشد.

این محصول غذایی با ارزش به دو روش فله و بسته بندی شده در بازار عرضه می شود که نوع بسته بندی از نشان استاندارد جهانی و تاریخ تولید و انقضاء برخوردار می باشد.

خرید برنج طارم امیری

خرید برنج طارم امیری

برای خرید برنج طارم امیری، بهتر است به نکاتی که در این قسمت ذکر می شود توجه کنید.

برای این که خریدی با کیفیت مرغوب و مطمئن داشته باشید بهتر است به فروشگاه ها و مراکز معتبر خرید توجه کنید.

هنگام خرید این محصول ایرانی به نوع بسته بندی استاندارد و نشان تاریخ تولید و انقضاء حک شده بر روی بسته بندی دقت کنید.

زمان خرید این نوع برنج بهتر است به شکل ظاهری، رنگ و اندازه یکدست دانه های برنج توجه کنید.

ضمنا از برنج های تاریخ گذشته خودداری و از نوع تازه آن خریداری کنید تا از کیفیت، طعم، بافت و پخت آن نهایت لذت را ببرید.

خرید این نوع برنج ایرانی، را با توجه به هزینه آن خریداری کنید که از نرخ بسیار بالا یا پایین تر برخوردار نباشد.

قیمت برنج طارم امیری + خرید و فروش

قیمت برنج طارم امیری + خرید و فروش

عواملی که بر قیمت برنج طارم امیری، بسیار تاثیر گذار هستند شامل: کیفیت، برند، شرکت تولید کننده، میزان خرید، نوع بسته بندی، استاندارد و صادراتی بودن محصول، میزان تقاضا و غیره می باشند.

همچنین شرایط جوی، منطقه ای، هزینه های تولید، حذف واسطه ها، نوسانات ارزی در بازار، نحوه خرید و فروش و غیره در تعیین قیمت این نوع برنج ایرانی بسیار موثر می باشند.

بازه قیمتی محصول بر حسب وزن، بسته بندی و برند بین کیلویی 98،000 تا 110،000 تومان محاسبه می شود.

لذا مشتریان گرامی می توانند با توجه به نیاز خود این نوع برنج را با کیفیت عالی و به صرفه از سایت ما سفارش و خریداری کنند.

همکاران ما در واحد پشتیبانی سایت آمده هر گونه خدمات به شما مشتریان عزیز هستند پس با تماس از طریق شماره های درج شده بر روی سایت، می توانید خریدی لذت بخش تجربه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *