جستجو کردن

قیمت خرید برنج ندا ایرانی + عکس

برنج ندا ایرانی، نوعی برنج محلی است که در برخی مناطق ایران کشت می‌شود و به دلیل داشتن طعم و عطر بی نظیر، بسیار محبوب می باشد.

برنج ندا ایرانی

برنج ندا ایرانی

برنج ندا ایرانی، یکی از مهمترین غلات در ایران است و دارای مجموعه‌ای فواید برای سلامتی می باشد.

برنج حاوی مقدار قابل توجهی فیبر است و مصرف آن در بهبود گوارش، جلوگیری از یبوست و کاهش خطر بروز بیماری‌های مربوط به روده موثر می باشد.

این محصول حاوی ویتامین‌های گروه ب، مانند تیامین، ریبوفلاوین و نیاسین است که برای سلامت عصبی، متابولیسم و سیستم ایمنی بدن ضروری هستند.

علاوه بر این، دارای مواد معدنی مهمی مانند پتاسیم، فسفر و مس می باشد که برای حفظ سلامت استخوان، عضلات و سیستم قلبی عروقی بدن لازم‌اند.

مصرف برنج به عنوان یکی از منابع اصلی غذایی کم چرب می‌تواند به کاهش وزن کمک کند، زیرا اشباع‌کننده است و احساس سیری را به مدت طولانی در بدن حفظ می‌کند.

مشخصات برنج ندا ایرانی

مشخصات برنج ندا ایرانی

برنج ندا ایرانی، دارای مشخصات منحصر به فردی است که آن را از سایر انواع برنج تفکیک می‌کند:

طعم و عطر خاص: این محصول دارای طعم و عطر ممتازی است و باعث می‌شود غذاهایی که با استفاده از آن پخته می‌شوند نیز، طعم و عطر فوق العاده‌ای داشته باشند.

کیفیت بالا: به عنوان یکی از برترین انواع برنج شناخته می‌شود و کیفیت بالای آن در نتیجه استفاده از روش‌های کاشت و داشت مدرن، خاک حاصلخیز و آب شیرین است.

دانه‌های بزرگ: برنج ندا دانه‌های بزرگی دارد که در طبیعت کروی و پهن هستند و قابلیت افزایش حجم پس از پختن می تواند آن را برای تهیه غذاهای بزرگ و مهمانی ها مناسب کند.

سالم بودن: از آنجا که کود شیمیایی در کاشت این برنج بسیار کم استفاده می شود، می توان نتیجه گرفت که سالم و مفید برای سلامتی است.

خرید برنج ندا ایرانی

خرید برنج ندا ایرانی

در خرید برنج ندا ایرانی به دنبال محصولی باشید که مرغوب و دانه های آن بلند، باریک و عاری از هر گونه ناخالصی باشد.

از بسته بندی مناسب برنج برای حفظ تازگی و جلوگیری از ورود رطوبت یا حشرات اطمینان حاصل کنید و به دنبال کیسه ها یا ظروف دربسته باشید که برنج را از عوامل خارجی محافظت می کنند.

بررسی توصیفات، عطر و بو، نحوه استفاده، تاریخ انقضاء و خواندن نظرات مشتریان دیگر، به شما کمک می‌کند تا اطمینان حاصل کنید محصول مطلوبی را تهیه خواهید کرد.

خرید برنج از برندهای معتبر یا تامین کنندگان قابل اعتماد را در نظر بگیرید، زیرا آنها به احتمال زیاد کیفیت ثابتی را ارائه می دهند و استانداردهای ایمنی مواد غذایی را رعایت می کنند.

قیمت برنج ندا ایرانی + خرید و فروش

قیمت برنج ندا ایرانی + خرید و فروش بازه قیمتی برنج ندا ایرانی درجه یک از ۶۴۰.۰۰۰ تومان الی ۷۳۰.۰۰۰ تومان به ازای هر ده کیلو می باشد.

مهم است به یاد داشته باشید که هزینه برنج و سایر محصولات کشاورزی تحت تاثیر دست‌ اندرکاران و عوامل متعددی ممکن است در طول زمان تغییر کند.

در بازار، قیمت این محصول بسته به عوامل مختلف مانند منطقه، فصل، ارقام مختلف، تقاضا و عرضه، نرخ مواد اولیه، میزان تورم و سایر عوامل اقتصادی مشخص می‌شود.

ارتباط تلفنی با کارشناسان و مشاوران حرفه ای ما به شما فرصتی می‌دهد تا اطلاعات بیشتری درباره محصولات و خدمات این مجموعه کسب کنید.

با استفاده از این امکانات ایجاد شده می توانید برای سوالات و مشکلات خود پاسخ دقیق‌تری دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *