جستجو کردن

راهنمای خرید برنج قهوه ای در گیلان + قیمت عالی

برنج قهوه ای در گیلان به خاطر اینکه درون آن مواد مغذی و معدنی بسیار زیادی وجود دارد بسیار پرطرفدار و پرمتقاضی است.

برنج قهوه ای در گیلان

برنج قهوه ای در گیلان

بیشتر افراد با شنیدن نام برنج محصولاتی در ذهن آنها خطور می کند که رنگ سفید دارد اما باید بدانید که همیشه اینگونه نیست و محصولاتی که دارای رنگ قهوه ای هستند نیز درون بازار به فروش می رسد.

باید بدانید که از نظر طعم و بو این برنج تفاوت زیادی با برنجهای سفید نداشته و تنها رنگ آن به صورت قهوه ای می باشد.

این محصول مخصوصا برای آن دسته از افرادی که کم کالری و کم کربوهیدرات بودن برنج برایشان اهمیت زیادی داشته گزینه ای مناسب محسوب می شود.

مهمترین مسئله ای که در نگهداری از این برنج وجود دارد این است که قرار دادن آن در مکانهای مرطوب موجب خرابی و آفت زدگی آن می شود.

مشخصات برنج قهوه ای در گیلان

مشخصات برنج قهوه ای در گیلان

انواع برنج قهوه ای حتی پس از پخت نیز رنگ آن ثابت است و به صورت قهوه ای باقی می ماند این موضوع به خاطر وجود سبوس در این برنج می باشد.

این نوع برنج دارای دانه های بلندی است و پس از پخت نیز سایز دانه ها دو الی سه میلی متر افزایش پیدا می کند.

در صورتی که می خواهید مدت بیشتری این نوع برنج را نگهداری کنید بهتر است آن را در بسته بندیهایی که از جنس پلاستیک و یا نخ بوده و درب آن به صورت کامل بسته می شود نگهداری نمایید.

مواد معدنی، فیبر و همچنین ویتامینهای موجود در این برنج بسیار زیاد است به همین خاطر می توان گفت ارزش غذایی فوق العاده ای دارد.

خرید برنج قهوه ای در گیلان

خرید برنج قهوه ای در گیلان

اگر مایل هستید برای خرید برنج قهوه ای در گیلان اقدام کنید حتما باید کیفیت آن را بررسی کنید چون این برنج در کیفیتهای مختلف به بازار ارائه شده است.

علاوه بر برنج قهوه ای اصل محصولات تقلبی نیز در بازار به فروش می رسد که با انتخاب فروشگاه های معتبر می توانید تنها برنج قهوه ای از نوع اصل و مرغوب را تهیه کنید.

از فروشنده در خصوص این موضوع که برنج قهوه ای دارای عطر و بوی بسیار خوبی است اطلاعات دقیقی بدست آورید.

از اینکه تمامی محصولات موجود در بسته بندی به صورت یکدست دارای رنگ قهوه ای هستند اطمینان پیدا کنید.

قیمت برنج قهوه ای در گیلان + خرید و فروش

قیمت برنج قهوه ای در گیلان + خرید و فروش قیمت برنج قهوه ای در گیلان به خاطر اینکه کیفیت متفاوتی داشته با محصولاتی که در شهرهای دیگر کاشت می شود فرق می کند.

در تعیین قیمت نهایی این خوراکی پرطرفدار و ارگانیک عوامل زیادی دخیل هستند که از جمله می توان به نرخ دلار، میزان عرضه و تقاضای برنج قهوه ای و روش خرید اشاره کرد.

هر یک کیلوگرم از برنج قهوه ای تولید شده در گیلان را می توان در بازه قیمتی 90000 تا 120000 تومان تهیه نمود که این مبالغ در مراکز فروش مختلف متفاوت است.

در صورتی که می خواهید بیشتر با این محصول ارگانیک آشنا شوید و برای ثبت سفارش و خرید عمده برنج نیز اقدام نمایید با شماره های سایت ارتباط غیر حضوری و تلفنی برقرار کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *