جستجو کردن

خرید و قیمت روز برنج کامفیروز در اصفهان

برنج کامفیروز در اصفهان به دلایلی چون ارگانیک بودن، کیفیت پخت بالا، ری فوق‌العاده و طعم و عطر دلپذیر از محبوبیت ویژه ای برخوردار است.

برنج کامفیروز در اصفهان

برنج کامفیروز در اصفهان

برنج کامفیروز در اصفهان و بسیاری از شهرهای کشور ما به عنوان یک برنج اصیل ایرانی با طعم و عطر فوق‌العاده شناخته شده است و به علت کیفیت بالا و مزه خوش آن، جزو برنج‌های معروف ایران محسوب می‌شود.

این برنج خوش پخت است و به راحتی جوشیده و دانه به دانه می‌شود و به علت مزه خوب و قابلیت جذب طعم ادویه های مختلف در انواع غذاهای ایرانی و خاورمیانه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد.

برنج رقم کامفیروز در استان فارس به ویژه شهرستان مرودشت کشت می شود و به دلیل نوع آب و هوا و شرایط خاص کشت، برنج کامفیروز دارای طبیعتی متعادل است و فواید درمانی بی شماری برای سلامتی دارد.

مشخصات برنج کامفیروز در اصفهان

مشخصات برنج کامفیروز در اصفهان

بررسی مشخصات برنج کامفیروز در اصفهان نشان می دهد این برنج از حیث دانه، دارای دانه‌های نسبتا بلند و باریک با نوکی نازک و متمایل به زرد است که پس از پختن، قوام خوب و متمایل به نرمی دارند.

دانه‌های این برنج رنگ سفید و طعمی ملایم مانند برنجهای باکیفیت ایرانی دارد و حاوی مقادیر قابل توجهی از ویتامینهای گروه B و ویتامین E و مواد معدنی مانند منیزیم، فسفر، پتاسیم و آهن است.

برنج کامفیروز حاوی کربوهیدرات قابل توجه می باشد و منبع عالی انرژی برای بدن است و مواد و ترکیبات پروتئینی موجود در برنج کامفیروز، برای ساخت و ترمیم بافتهای بدن مورد نیاز است.

خرید برنج کامفیروز در اصفهان

خرید برنج کامفیروز در اصفهان

به منظور خرید برنج کامفیروز در اصفهان و سایر استانها می‌توانید به موارد زیر توجه کنید:

  • برند معتبر: از خرید برنج کامفیروز ایرانی از برندهای معتبر و معروف اطمینان حاصل کنید و اطلاعات تجاری برند را روی بسته‌بندی محصول بررسی کنید.
  • تاریخ بسته‌بندی: تاریخ بسته‌بندی باید در مرحله قابل قبول باشد، از خرید برنجی که تاریخ بسته‌بندی آن گذشته است، خودداری کنید.
  • بسته‌بندی محکم: بسته‌بندی باید محکم و در برابر نفوذ رطوبت و آلودگی محافظت کننده باشد پس از بسته‌بندی‌های آسیب دیده یا خراب‌شده خودداری کنید.
  • علامت‌های بهداشتی: روی بسته باید علامت‌های بهداشتی نظیر نشان استاندارد و شماره پروانه بهداشت محصول قرار گرفته باشد.
  • نمادهای کیفیت: برنج کامفیروز ایرانی باکیفیت با نمادهای معتبری مانند نشان استاندارد ایران و نشانهای کیفی محلی عرضه می‌شود.

قیمت برنج کامفیروز در اصفهان + خرید و فروش

قیمت برنج کامفیروز در اصفهان + خرید و فروش

قیمت برنج کامفیروز در اصفهان و بازارهای داخل کشور، تحت تأثیر عواملی مانند کیفیت، هزینه‌های تولید، نرخ سوداگری، نرخ تورم، فصل برداشت، شرایط بازار و عرضه و تقاضا است.

در بازارهای جهانی، قیمت برنج تحت تأثیر عواملی مانند حجم تولید برنج در دنیا، تقاضا و عرضه، سیاست‌های دولتی، نوسانات ارز و شرایط آب و هوایی قرار می‌گیرد و علاوه بر این، مالیاتها و تعرفه‌های صادراتی و وارداتی نیز تأثیر مهمی در قیمت برنج در بازارهای جهانی دارند.

در خصوص قیمت روز برنج کامفیروز ایرانی باید گفت فعلا این برنج در محدوده قیمت 85 تا 100 هزار تومان برای هر کیلوگرم در حال خرید و فروش است و شما می توانید برای دریافت جدیدترین لیست قیمت برنج رقم کامفیروز با ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *