جستجو کردن

خرید انواع برنج محلی کامفیروز + قیمت

برنج محلی کامفیروز، یکی از مرغوب ترین برنج های منطقه جنوب است که علاوه بر عطر و طعم بی نظیر از خواص منحصر به فرد برخوردار می باشد.

برنج محلی کامفیروز

برنج محلی کامفیروز

برنج محلی کامفیروز، تولید کشور ایران است که بیشترین میزان تولید آن در استان فارس قرار داد و از عطر و طعمی دلپذیر برخوردار می باشد.

یکی از مهمترین فواید مصرف این نوع برنج وجود انواع پروتئین و ویتامین B می باشد که جهت تقویت پوست و موی سر بسیار حائز اهمیت می باشد.

همچنین ویژگی های دیگری از قبیل: آنتی اکسیدان ها و مواد مغذی نهفته در این رقم از برنج باعث می شود تمامی ناراحتی های پوستی اعم از چین و چروک، پیری زود رس، آفتاب سوختگی، جوان نگه داشتن پوست و غیره کمک شایان نماید.

این نوع برنج علاوه بر ارزش غذایی از ارزش دارویی زیادی برخوردار بوده و با وجود طبعی گرم برای فصل سرما از جمله زمستان بسیار مناسب می باشد.

مشخصات برنج محلی کامفیروز

مشخصات برنج محلی کامفیروز

برنج محلی کامفیروز مشخصات ویژه ای دارد که کیفیت محصول باعث شده طرفداران زیادی را متوجه خود سازد.

این نوع برنج منطقه جنوب از رنگ زرد برخوردار بوده همچنین به صورت یکدست در اندازه های سالم به طور کاملا استاندارد و بهداشتی با بسته بندی های متنوع در وزن های مختلف در بازار عرضه می شوند.

از مشخصه های دیگر برنج مورد نظر عطر و طعم بی نظیر آن است چرا که جهت تولید آن از کودهای ارگانیک و کاملا طبیعی استفاده شده و باعث کیفیت هر چه بهتر محصول شده است.

این محصول با ارزش جهت تقویت سیستم ایمنی بدن، افزایش وزن و چاقی، تقویت روده ها، کاهش فشار خون و درمان ناراحتی های قلبی و عروقی بسیار مفید و موثر واقع گردیده است.

خرید برنج محلی کامفیروز

خرید برنج محلی کامفیروز

در زمان خرید برنج محلی کامفیروز، بهتر است به تازگی و اصل برنج توجه کنید.

سعی کنید برنجی که فاقد شپشک است خریداری کنید که بو و طعم کهنگی ندهد.

اگر رنگ ظاهری برنج سفید و شیشه ای بود از نوع تقلبی و نامرغوب است.

هنگام خرید محصول به نوع بسته بندی و برند معروف آن دقت کنید.

سعی کنید این محصول غذایی را از مراکز معتبر خریداری کنید که هم دارای کیفیت و هم بسیار به صرفه می باشد.

این نوع برنج دارای شکل ظاهری گرد و توپر است که بهتر است زمان خرید محصول به این نکته نیز توجه شود.

قیمت برنج محلی کامفیروز + خرید و فروش

قیمت برنج محلی کامفیروز + خرید و فروش

عوامل متعددی بر قیمت برنج محلی کامفیروز دخالت دارند که افزایش و کاهش قیمت برنج یکی از مهمترین عوامل تاثیر گذار بر قیمت محصول می باشد.

امروزه قیمت برنج در بازار دچار نوسان شده است که معیارهای مهمی مانند: کیفیت، برند، اندازه دانه های برنج، نحوه خرید و فروش، میزان تقاضا، وزن، نوع بسته بندی و غیره بر قیمت برنج تاثیر می گذارند.

لذا میانگین قیمت محصول بر حسب موارد ذکر شده در بسته بندی های 10 کیلویی بین 400،000 الی 700،000 تومان متغیر است.

از این رو، مشتریان گرامی می توانند برای خرید محصولی با کیفیت عالی و به صرفه از طریق سایت مربوطه اقدام به سفارش و خریداری محصول نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *