جستجو کردن

قیمت خرید برنج طارم محلی + عکس

برنج طارم محلی طعم و عطری بی نظیر دارد به نوعی که می توان گفت این برنج بهترین نوع برنج بعد از پخت است.

برنج طارم محلی

برنج طارم محلی

برنج طارم محلی به دلیل کیفیت فوق العاده عالی و ثابت شده ای که دارد بسیار پر طرفدار بوده و از پرفروش های بازار می باشد.

به سبب این که پلو یکی از غذاهای پر مصرف در ایران است نوع برنج مصرفی نیز برای ایرانیان بسیار مهم می باشد، طبق نظر سنجی ها انواع برنج طارم یکی از محبوب ترین نوع برنج می باشد.

این نوع برنج بیشتر در نواحی شمال کشور کشت می شود و بوی بسیار عالی دارد.

شما می توانید این نوع برنج را به دو صورت کته و آب کش بپزید که در هر صورت از کیفیت بالایی برخوردار بوده و از نظر طعم نیز بسیار عالی و دلپذیر می باشد.

مشخصات برنج طارم محلی

مشخصات برنج طارم محلی

برنح طارم ویژگی های خاصی دازد که سبب شده نسبت به برنج های دیگر متفاوت باشد، بارز ترین ویژگی این محصول عطر و بوی آن می باشد که به نسبت انواع دیگر برنج واقعا خوشبو بوده و عطر فوق العاده ای دارد.

همچنین کیفیت این برنج بعد از پخت به طور کامل مشهود می باشد.

خواص برنج طارم بسیار زیاد می باشد، این محصول غنی از ویتامین B بوده مصرف آن روی سلامت پوست و مو تاثیر بسزایی دارد.

یکی دیگر از ویژگی های این محصول پخت آسان آن می باشد، برنج طارم به ندرت بعد از پخت حالت شل یا به اصطلاح شفته به خود گرفته و این موضوع برای افرادی که آشپزی می‌کنند بسیار مهم است.

خرید برنج طارم محلی

خرید برنج طارم محلی

خرید برنج طارم محلی را باید با وسواس زیادی انجام دهید زیرا امروزه تنوع برنج در بازار زیاد بوده و تشخیص این نوع برنج فقط با رعایت یک سری نکات قابل انجام است.

حتما به این نکته مهم توجه نمایید که برنج امسالی است یا کهنه، به طور کلی برنج کهنه برای پخت و پز بسیار مناسب تر می باشد.

این نوع برنج در بازار در بسته بندی هایی با وزن های مختلف به فروش می رسد، بهتر است متناسب با نیاز خود محصول را خریداری کنید زیرا ممکن است در نگهداری طولانی مدت حشرات موزی به بسته بندی برنج راه پیدا کنند و به آن آسیب بزنند.

قیمت برنج طارم محلی + خرید و فروش

قیمت برنج طارم محلی + خرید و فروش قیمت برنج طارم محلی را باید بر اساس موارد بسیاری تعیین نمود، با توجه به این که این محصول طی بازه زمانی کوتاه مدت دچار تغییر قیمتی بسیار شده است نمیتوان برای آن قیمت دقیقی در نظر گرفت.

به طور کلی قیمت حدودی این محصول بین کیلویی ۷۰ هزار تومان الی ۱۰۰ هزار تومان متغیر می باشد.

اگر به نوع برنج مصرفی خود اهمیت می دهید و از طرفداران برنج طارم محلی هستید بهتر است با شماره های زیر تماس بگیرید تا مشاوران ما در این مرکز هر آنچه که لازم است را در اختیار شما قرار دهند تا در نهایت یک خرید رضایتمند داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *