جستجو کردن

خرید انواع برنج چمپا یاسوج + قیمت

برنج چمپا یاسوج جز پر طرفدار ها به حساب می آید زیرا این محصول پخت خوبی داشته و دارای عطر و طعم بسیار عالی می باشد.

برنج چمپا یاسوج

برنج چمپا یاسوج

یکی از اصلی ترین مواد مصرفی ایرانیان در وعده های غذایی اصلی ناهار و شام برنج می باشد.

مصرف و طرفدار زیاد برنج در ایران موجب شده که در اکثر نواحی جغرافیایی ایران این محصول کشت شود، این محصول انواع مختلفی داشته که هر کدام طعم منحصر به فرد خودشان را دارند.

برنج چمپا یکی از انواع برنج است که معمولا از نظر جغرافیایی در جنوب کشور پروررش داده می شود، عطر و بوی این برنج و طعم آن بسیار با ذائقه مردم عزیز جنوب کشور سازگاری دارد.

یکی از شهر هایی که با کیفیت ترین نوع برنج چمپا در ایران را به بازار ارائه می دهد، یاسوج است، برنج چمپا یاسوج بسیار معروف و پر فروش می باشد.

مشخصات برنج چمپا یاسوج

مشخصات برنج چمپا یاسوج

برنج چمپا انواع مختلفی دارد که با بذر های آن با نام های چمپای سفید، چمپای شاهک، چمپای نازک و چمپای سیاه در بازار موجود اند، جالب است که بدانید که هر‌ کدام از انواع بذر های گفته شده برنج چمپا دارای عطر و طعم متفاوتی می باشند.

برنج چمپا بر خلاف برنج طارم از نظر ظاهری کوتاه می باشد، همچنین دانه های این نوع برنج گرد و تپل بوده که بعد از پخت پز کمی از حجم آن کاسته می شود با به اصطلاح کم حجم تر می شود.

این نوع برنج به انواع آفت، گرما و کم آبی مقاوم است، به همین دلیل در شهر های گرمسیر جنوبی کشت می شود.

خرید برنج چمپا یاسوج

خرید برنج چمپا یاسوج

خرید برنج چمپا یاسوج را با رعایت نکاتی که در این مقاله قرار است به آن اشاره نماییم به بهترین نحو انجام دهید.

بهترین راه حل برای تشخیص کیفیت برنج پخت مقداری از آن می باشد، بهتر است قبل از خرید ابتدا مقدار کمی از برنج را با روش خود بپزید تا با کیفیت، عطر و بو و طعم اصلی آن آشنا شوید.

نکته بعدی توجه به ظاهر برنج است، این برنج از نظر رنگ سفید بودا و از نظر اندازه نیز به نسبت انواع دیگر برنج کوتاه تر است.

می توان گفت بوی برنج نیز نشانه کیفیت آن است، اگر شما بوی برنج چمپای با کیفیت را بشناسید و با بوی برنج چمپای مورد نظر خود تطبیق دهید تا حد زیادی از کیفیت برنج مطلع خواهید شد.

قیمت برنج چمپا یاسوج + خرید و فروش

قیمت برنج چمپا یاسوج + خرید و فروش قیمت برنج چمپا یاسوج بعد از در نظر گرفتن مسائلی مثل نحوه کشت، نوسانات ارز، قیمت بذر و میزان خریدار به طور قطعی مشخص می شود ولی می توان گفت قیمت این نوع برنج بین کیلویی 60 هزار تومان الی 80 هزار تومان است.

اگر شما این محصول را به طور مستقیم از کشاورز و بدون واسطه خریداری نمایید از نظر اقتصادی به نفع شما می باشد.

اگر شما به دنبال خرید اقتصادی و قیمت مناسب در عین‌ کیفیت بالا هستید حتما با شماره های زیر تماس بگیرید و دغدغه های خود را با مشاوران ما در میان بگذارید‌.

مشاوران ما به علت داشتن تجربه و تخصص در این زمینه می توانند بهترین اطلاعات را به شما ارائه دهند تا در نهایت یک‌خرید مقرون‌ به صرفه داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *