جستجو کردن

خرید برنج چمپا لردگان + قیمت عالی با کیفیت تضمینی

برنج چمپا لردگان، یکی از انواع برنج های ایرانی دست که دارای طعم و عطر دلپذیری می باشد و بسیار مغذی است.

برنج چمپا لردگان

برنج چمپا لردگان

یکی از پر مصرف ترین مواد غذایی که در خانه ها موجود است برنج است، برنج غذای بسیار لذیذ است که در آشپزخانه ها برای طبخ بسیاری از غذا ها کاربرد دارد.

این محصول دارای انواع مختلفی است، که هرکدام دارای خواص و ویژگی های مختص خودشان هستند، اما برنج چمپای لردگان یکی از بی نظیر ترین نوع برنج است که عطر خاصی دارد.

شکل و ظاهر این محصول توپر است و در حین پخت دفرمه و تغییر حالت نمی دهد و به همان حالت قبل می ماند.

جالب است بدانید چمپا را به نام عنبر بو می شناسند و از ویژگی های بارز این محصول این است که بسیار زود آماده می شود.

مشخصات برنج چمپا لردگان

مشخصات برنج چمپا لردگان

از ویژگی ها و مشخصات بارز برنج چمپا می توان به نفاخ نبودن آن اشاره کرد، برخی از برنج ها نفاخ هستند و مشکلات گوارشی ایجاد می کنند اما این محصول بخاطر داشتن فیبر فراوان، نه تنها مشکلی ایجاد نمی کند بلکه گوارش را کنترل می نماید.

برنج چمپا دارای خواص بسیاری است از جمله یک کلاژن ساز بی نظیر است که می تواند سلول های مرده و آسیب دیده پوست را باز سازی کند از این رو برای تقویت پوست بسیار گزینه خوبی است.

این محصول یک تقویت کننده قوی برای موهای آسیب دیده است و عصاره درون برنج به درمان شکنندگی، ریزش مو و برطرف کردن موخوره ها بسیار موثر است.

خرید برنج چمپا لردگان

خرید برنج چمپا لردگان

خرید برنج چمپا لردگان، باید با آگاهی باشد به دلیل کیفیت بالای این محصول، سودجویانه اقدام به تولید نمونه های فیک برنج چمپا کرده اند، پس در هنگام خرید حتما از اصل بودن این محصول مطمئن شوید.

این محصول دارای عطر خوبی است اگر قصد خرید آن را دارید حتما بوی آن را تست کنید، ضمنا شکل ظاهری برنج را به خوبی مشاهده کنید برنج چمپا اصل دارای دانه ای توپر و کوتاهی است که تقریبا بصورت یک اندازه می باشد.

برای پی بردن به اصل بودن برنج می توانید دانه های برنج را به خوبی نگاه کنید، رنگ برنج یکپارچه و به تیرگی می زند، اگر دانه های سفید رنگ و یا خیلی تیره رنگ درون برنج باشد آن برنج تقلبی است.

قیمت برنج چمپا لردگان + خرید و فروش

قیمت برنج چمپا لردگان + خرید و فروش قیمت برنج چمپا لردگان بطور تقریبی از کیلویی 60 هزار تومان تا 80 هزار تومان است، ینی هر کیسه برنج چمپا ده کیلویی تقریبا از 600  هزار تومان تا 800 هزار تومان تخمین خورده است.

به دلیل تورم موجود در بازار متاسفانه قیمت اجناس بصورت لحظه ای در حال تغییر است و نبودن ثبات قیمت یکی از بزرگترین مشکلات برای انجام خرید می باشد.

عوامل زیادی مانند گران شدن کود و بذر اولیه کاشت، هزینه های برداشت محصول همچنین حمل و نقل و مهمتر از آن ها وجود واسطه ها از جمله عواملی است که روی قیمت اجناس تاثیر مستقیم دارد.

اینک اگر قصد خرید بصرفه و هوشمندانه ای را دارید و می خواهید بدون واسطه برنج چمپا لردگان تهیه کنید از طریق شماره های ثبت شده با همکاران ما در واحد پشتیبانی تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *