جستجو کردن

خرید و قیمت انواع برنج چمپا درجه یک

از برنج چمپا درجه یک می توانید برای مصرف روز مره استفاده کنید زیرا طعم بسیار عالی و ارزش غذایی بالایی دارد.

برنج چمپا درجه یک

برنج چمپا درجه یک

برنج یکی از محصولات اصلی مصرفی ایرانیان است، در واقع در ایران انواع برنج کشت می شود و به همین دلیل این محصول بین ایرانیان بسیار پر طرفدار است.

انواع برنج کشت شده در ایران با نام های هاشمی، طارم، چمپا و… در بازار موجود است که هر کدام عطر و طعم مخصوص به خودش را دارد.

برنج چمپا مورد علاقته مردم عزیز جنوب کشور بوده و ذائقه آن ها با طعم این برنج بسیار سازگار می باشد.

برنج چمپا اصلیت ویتنامی داشته و امروزه در ایران نیز کشت می شود.

بذر برنج چمپا با نام های مختلفی مثل برنج رسمی، برنج سیاه، برنج نازک و برنج قصر سفید، برنج سفیدو برنج شاهک در بازار موجود است که انتخاب و تهیه آن به سلیقه افراد بستگی دارد زیرا هر کدام از انواع این بذر ها عطر های متفاوتی دارند.

مشخصات برنج چمپا درجه یک

مشخصات برنج چمپا درجه یک

در نگاه اول به نظر میاد که پخت و پز برنج چمپا برای مصرف روزانه مناسب نیست ولی در واقع عطر و بوی برنج چمپا بعد از پخت آن نشان می دهد که این برنج انتخاب درستی برای پخت و پز می باشد.

این برنج خواص بسیار و ارزش غذایی بالایی داشته و می تواند یکی از بهترین انتخاب ها برای یک رژیم غذایی سالم باشد.

دانه برنج چمپا شکل جالبی دارد، این برنج گرد و توپر می باشد ولی بعد از پخت تغییر شکل داده و شکل ظاهری آن کم حجم تر به نظر می رسد.

برنج چمپا به عوامل بیرونی مثل آفات، گرما و کم آبی بسیار مقاوم بوده و به همین دلیل کشت آن در ایران بسیار پرطرفدار می باشد.

خرید برنج چمپا درجه یک

خرید برنج چمپا درجه یک

خرید برنج چمپا درجه یک نیازمند اطلاعات بسیاری می باشد، تشخیص برنج درجه یک و اعلا کار هر شخصی نیست.

شما به عنوان یک خریدار باید این برنج را از لحاظ ظاهر بررسی کنید.

برنج چمپا رنگ سفیدی داشته و به هیچ عنوان تیره نیست، همچنین این محصول از نظر قد بسیار کوتاه تر از انواع دیگر برنج ایرانی بوده و حدود ۶ الی ۷ سانتی متر قد دارد.

مورد بعدی بو و عطر برنج است، برنج چمپا عطر منحصر به فرد خودش را داشته و از این نظر نیز باید بررسی شود، هرچه برنج بوی بهتری داشته باشد کیفیت بهتری نیز دارد و برای پخت و پز مناسب تر است.

قیمت برنج چمپا درجه یک + خرید و فروش

قیمت برنج چمپا درجه یک + خرید و فروش قیمت برنج چمپا درجه یک در بازار به موارد بسیاری بستگی دارد.

نحوه کشت، میزان کشت برنج، نوسانات بازار و نحوه خرید و فروش این محصول از عوامل اصلی تغییر قیمت این محصول در یک بازه زمانی می باشند.

در صورت خرید مستقیم این محصول از تولید کننده شما می توانید قیمت کمتری را پرداخت کنید زیر سود واسطه از قیمت نهایی حذف می شود.

قیمت این محصول بین کیلویی 60 هزار تومان الی 80 هزار تومان تخمین می خورد.

اگر تمایل دارید اطلاعات بیشتری راجع این محصول به دست آورید می توانید با شماره های قرار داده شده تماس گرفته و با مشاوران متخصص ما در این حوزه ارتباط بگیرید تا اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *